بازیکن تیم فوتبال شرکت سیمان شاهرود در تیم ملی ایران

ابوالفضل صفریان بازیکن خوش آتیه فصل گذشته شرکت سیمان شاهرود که به همراه این تیم در لیگ مناطق کشور حضور داشت با دعوت حسین عبدی سرمربی تیم ملی به اردوی انتخابی نوجوانان دعوت شد.
پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان و باتوجه به در پیش بودن تورنمنت کافا در این رده سنی، ۳۵ بازیکن منتخب از میان مراحل مختلف استعدادیابی فدراسیون به اولین اردوی این تیم دعوت شدند.

بازیکن تیم فوتبال شرکت سیمان شاهرود در تیم ملی ایران

در مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال نوجوانان با حضور ۴۹ بازیکن از استان های مختلف کشور در تاریخ ۱۸ و ۲۰ خرداد در تهران برگزار شد.
طبق اعلام سرمربی تیم ملی نوجوانان با برگزاری این اردو بازیکنان مورد سنجش قرار می‌گیرند و در نهایت ۲۳ بازیکن جهت شرکت در تورنمنت کافا انتخاب می‌شوند. در تورنمنت کافا سطح کیفی بازیکنان در شرایط مسابقه بررسی خواهد شد و در صورت نیاز بازیکنان دیگری نیز به اردوهای آتی این تیم دعوت خواهند شد.


تیم فوتبال سیمان شاهرود با مدیریت صحیح و انگیزه بالا بارها توانسته است در زمینه های تیمی و معرفی جوانان مستعد به موفقیت های بسیاری دست یابد.
معرفی این آینده سازان ورزش کشور از جمله این موفقیت هاست که امیدواریم در سالهای آینده ادامه پیدا کند و این جوانان به عنوان الگو برای دیگر جوانان شهرستان شاهرود و استان سمنان معرفی گردند.
با آرزوی موفقیت برای ابوالفضل صفریان نماینده شهرستان شاهرود و استان سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *