خبرنگار – مریم عرب عامری

به گزارش خبرنگار ندای شاهوار جوان” در بازدید میدانی شهردار کلاته خیج از شهرک جدید پردیس شهر و جلسه با نمایندگان اهالی در خصوص مشکلات و کمبودها  ساکنین برخی مشکلات این منطقه را بیان کردند‌:

جدول گذاری، آسفالت و نامگذاری معابر، تخریب اتاقک نگهبانی پیمانکار بنیاد مسکن که بلااستفاده و باعث سلب آسایش در شهرک شده است،احداث پارک یا بوستان برای کودکان، درخواست باکس زباله بیشتر برای بهداشت محله، جمع آوری سگ های ولگرد از مهمترین مطالبات ذکر شده است.

در این جلسه شهردار کلاته خیج با بیان اینکه: مطالبات اهالی شهرک پردیس به حق است گفت: جانمایی احداث پارک در شهرک در اسرع وقت  انجام اما ساخت آن در بودجه سال آینده برنامه ریزی خواهد شد‌‌.

وی خاموشی معابر را متوجه اداره برق منطقه دانست و رفع این مشکل را به توزیع برق ابلاغ کرد‌‌‌‌.

محمد عرب نجفی با اشاره به قانون تملک، افزود: ساختمان پیمانکاری در تملک بنیاد مسکن است و در اسرع وقت با مدیر بنیاد مسکن برای تعیین تکلیف رایزنی خواهم کرد‌.

وی در رابطه با آسفالت شهرک، تصریح کرد: آسفالت تمام کوچه های مسکونی و طرح های جدید در بودجه سال آینده تعریف می شود.اما جدول کاری شهرک را تا پایان سال قطعاً انجام خواهیم داد

همچنین کسری باکس های زباله را ظرف یک ماه انجام خواهیم داد.

عرب نجفی ادامه داد: با وجود مشکلات و عقب ماندگی هایی که در این مدت خدمت متوجه شدم وظیفه خود را سنگین تر احساس و آبادانی شهر و بهره مندی تمام شهروندان از امکانات شهری و در شان را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی همچنین پیرامون نامگذاری مشارع، معابر و میادین تصریح کرد: نخستین نامگذاری در شهرک پردیس انجام خواهد شد.

محمد عرب نجفی در پایان با تاکید بر اینکه اولویت شهرسازی است گفت: بهره مندی از امکانات شهری نظیر استخر، تالار پذیرایی، مرکز سی ان جی و  مبلمان شهری مناسب را حق مردم شهر دانست و تحقق آن ها را از مهمترین اهداف خود و در دستور کار قرار داده است.

خاطر نشان می شود جدول کاری، تخریب اتاقک نگهبانی، خاموشی در شهرک پردیس رفع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *