در پی گزارش شستا در خصوص عملکرد مناسب سیمان شاهرود در ارتباط با فروش داخلی و صادرات مصاحبه ایی توسط روابط عمومی شرکت سیمان شاهرود با آقای محمد رضا بازوی مدیرعامل محترم شرکت صورت گرفت .

مدیر عامل سیمان شاهرود : در ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قرار داریم جا دارد این واقعه تلخ را خدمت ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نمایم. سردار سلیمانی که از شروع جنگ تحمیلی تا زمان شهادتش برای امنیت مردم و امنیت مستضعفان از میهن عزیزمان دفاع کرد و در واقع باید همیشه او را به عنوان نماد مبارزه با تروریسم و استکبار یاد کنیم. توزیع انرژی در استان سمنان عادلانه نیست به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان شاهرود به نقل از محمد رضا بازوی : عملکرد سیمان شاهرود در حوزه تولید ، فروش داخلی و صادرات بسیار موفقیت آمیز بوده و این شرکت رتبه برتر را طی سالجاری بین شرکت های شستا و صنعت سبز را در سال گذشته کسب نموده است ، اما عدم همکاری مسولین و عدم عدالت در توزیع برق و گاز ، شرکت را با مشکل جدی مواجه نموده و احتمال کاهش تولید ، کاهش سود و حتی بیکار شدن بخشی از پرسنل از عوارض آن است .

در واقع باید با صراحت اعلام کنم که عدالت در توزیع انرژی در استان سمنان وجود ندارد در همین ارتباط با توجه به انتخاب شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین انتظار همکاری بیشتری از مسئولین شهرستان و استان داریم .

محمد رضا بازوی افزود : عملکرد شرکت در زمینه تولید و صادرات شاخص است که به شرح بخشی از آن اشاره میکنم با اشاره به تحویل ۱۲۲۹۴۷۶ تن سیمان و کلینگر که بالاترین سطح تحویل در طول یک دهه گذشته می باشد و رشد ۱۱.۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد تنها در ماه آذر امسال تولید ما از رشد ۱۷۲ درصدی نسبت به آذر سال قبل برخوردار بوده و توانسته بیش از ۷۵.۶۲۶ تن فروش صادراتی را به ثبت برساند این در حالی است که با ایجاد بازار صادراتی به کشور عراق نیز برای اولین بار از مهرماه جاری ۸۴.۴۸۴ تن کلینگر تولیدی به این کشور صادر شده است . بازوی خاطر نشان ساخت بررسی آمار صادرات ۹ ماهه شرکت نیز حکایت از رشد ۸۳ درصدی و رسیدن به ۳۰۱.۴۴۹ تن صادرات را دارد . که عدد چشم گیری است ، همچنین در میان مقاصد صادراتی ، بیشترین سهم به کشورهای حوزه CIS و حاشیه دریای خزر بویژه روسیه ، قزاقستان و ترکمنستان اختصاص دارد . که عمده این صادرات از بندر امیر آباد انجام میشود و این شرکت توانسته به تنهایی ۴۰ درصد از حجم صادرات بندر امیر آباد طی ۹ ماهه گذشته را به خود اختصاص دهد .

وی در خاتمه مجددا تاکید کرد : شرکت در تابستان سه ماه با محدودیت شدید برق و از اواخر آبان نیز با قطع گاز مواجه است و متاسفانه از ابتدای دی نیز مجدد با محدودیت مصرف برق قرار گرفت که بسیار نگران کننده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *