رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: درمانگاه «مهر شفا ۲» با همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک موسسه تامین درمان بسیجیان وابسته به بنیاد تعاون بسیج کشور و این دانشگاه افتتاح شد.

حسین شیبانی در حاشیه افتتاح درمانگاه عمومی‌«مهر شفا ۲» شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ندای شاهوار جوان افزود: این درمانگاه در طبقه همکف پلی کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مساحت ۲۲۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مجموعه ۷۰ میلیارد ریال هزینه شد، ابراز کرد: حقوق و مزایای ماهانه تمامی نیروهای به‌کارگیری شده شامل پزشک، پرستار و پذیرش توسط بنیاد تعاون بسیج کشور پرداخت می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این درمانگاه ارایه خدمات سرپایی در حوزه‌های پزشکی عمومی، نوار قلب، پانسمان، تزریقات به مردم شاهرود به ویژه شهرک‌های مجاور بیمارستان امام حسین(ع) شامل بهارستان، گلستان، رجا، ولیعصر(عج)، همت و ذوالفقار است.

شیبانی با بیان اینکه این مرکز با تعرفه دولتی در شیفت‌های صبح و عصر خدمات ارایه می‌دهد، اظهار کرد: خدمات این مجموعه از ساعت هفت و نیم صبح تا ساعت ۲۰ عصر به مراجعان ارایه می‌شود.

درمانگاه عمومی‌«مهرشفا ۲» با حضور عیسی مالمیر رییس بنیاد تعاون بسیج کشور و حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مسوولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

درمانگاه خصوصی «مهر شفا ۱» نیز در شهرستان بیش از ٢٠٠ هزارنفری شاهرود ارائه خدمت می‌کند.

در حاشیه این افتتاح دکتر مالمیر رییس بنیاد تعاون بسیج کشور و دکتر حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و هیات همراه از پروژه ساختمان کلینیک تخصصی دندانپزشکی آیت الله شاهرودی  و بیمارستان بهار بازدید نمودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *