به گزارش نعیمی خبرنگار ندای شاهوار شهردار شاهرود در افتتاح نمایشگاه “و عشق ادامه دارد” با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت، ایستادگی، جانفشانی و شجاعت جوانان این مرزوبوم است، گفت: با انجام اقدامات جهادی می‌توان چون دفاع مقدس برای توسعه کشور گام‌های بلندی برداشت.

 محسن احمدی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدایی هستیم که چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموختند، افزود: امروز در زعامت مقام معظم رهبری، ایران راه توسعه را طی می کند.

 وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به ارمغان داشته است، که مهمترین آن ها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خودباوری بود که خواستن توانستن است و در مقابل تمام مشکلات می توان ایستاد.

 احمدی تصریح کرد: خودباوری جوانان ما در عرصه های مختلف خصوصا در حوزه نظامی و در لایه های مختلف اقشار بصورت نیروی های بسیجی برای حفظ ناموس، وطن و ایمان زبانزد است و امروز باور کردیم که هر سختی با تلاش و کوشش قابل شکست است.

 شهردار شاهرود تاکید کرد: امروز در عرصه سازندگی و توسعه و پیشرفت مملکت با فرهنگ جهاد شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمندی از توسعه و پیشرفت مملکت در سطح منطقه و دنیا هستیم محسن احمدی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهرود به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و افتتاحیه نمایشگاه و عشق ادامه دارد که با حضور مسئولان برگزار شد، افزود: در این مقطع حساس با اتحاد، وحدت، همدلی و کار و تلاش جهادی در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد) برای توسعه و آبادان بیش‌از پیش میهن اسلامی تلاش می‌ کنیم.

 وی در پایان افزود: نمایشگاه دفاع مقدس اقدامی جهادی توسط شهرداری و ارگان‌های نظامی بود که طی ۴ یا ۵ روز با تعامل ارگان ها و فرمانداری ویژه شهرستان برپا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *