رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از کشف ۱۷ اصله پایه از گونه های ارس و بلوط در انباری در روستای نام نیک خبر داد.

 ابراهیم صادقی با بیان اینکه از مخبرین محلی گزارشی مبنی بر وجود تعدادی درخت جنگلی قطع شده در روستای نام نیک دریافت شد، افزود: بلافاصله با دادستانی شهرستان میامی هماهنگی به عمل آمد و دستور بازرسی از محل مورد نظر اخذ شد، سپس به اتفاق مامورین کلانتری روستای حسین آباد کالپوش از انبار بازدید به عمل آمد و تعداد ۱۷ اصله درخت ارس و بلوط که غیرمجاز قطع شده بود، کشف و ضبط گردید. وی با بیان اینکه چوب های موجود شامل شش اصله پایه ارس و ۱۱ اصله پایه بلوط به قطر متوسط حدود۱۵ سانتی­متر و طول سه متر اندازه گیری شد، افزود: میزان خسارت وارده به منابع طبیعی حدود ۳۵میلیون تومان محاسبه شده است و پرونده فرد متخلف به دستگاه قضایی ارجاع شد‌.

 همچنین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از کشف یک فقره دپوی درختچه تاغ در منطقه جهان آباد شهرستان میامی خبر داد.

 ابراهیم صادقی اعلام کرد مامورین یگان حفاظت این اداره در گشت مشترک با کلانتری مرکزی میامی یک فقره دپوی تاغ در منطقه جهان آباد کشف نمودند. متخلفین قصد داشتند در زمان مناسب چوبها را بارگیری و منتقل نمایند.

 وی اعلام نمود پس از هماهنگی های لازم، اکیپ­ های گشت به منظور شناسایی متخلفین، به مدت ۴۸ ساعت در منطقه کمین زدند اما جهت بارگیری مراجعه ننمودند و در نهایت دپوها به مقصد اداره بارگیری و انتقال داده شد.

 وی افزود: میزان حجم دپوی کشف شده پس از وزن کردن، دو هزارکیلوگرم اندازه گیری و ارزش آن حدود ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *