از شاهرود تا سریال نجلا

بهاره عامری، متولد در شاهرود و در یک خانواده فرهنگی، بازیگر و فارق التحصیل رشته مهندسی و ناظر معماری  هستم، از دوران کودکی  به بازیگری علاقمند بودم و دوست داشتم در دانشگاه هنر و در رشته بازیگری ادامه بدهم، اما با راهنمایی خانواده و مشاوران تحصیلی در رشته ریاضی و در دانشگاه رشته معماری که  به هنر و روحیه من نزدیکتر بود مشغول به تحصیل شدم‌، در کنار درس از علاقه  اصلی خود غافل نشدم و در گروه های مدرسه، دانشگاه، کلاس های بازیگری و تئاتر شرکت می کردم و با عوامل گروه سریال نجلا آشنا شدم، بعد از فرستادن رزومه و تست گریم و لباس توانستم با این گروه حرفه ای همکاری کنم.

می خواهم طوری زندگی کنم که در راه خدمت به مردم قدم بردارم و مفید باشم، یکی از اهدافم بازی در پروژه های خوب و جای دفاع و نویسندگی موضوعات پربار است که امیدوارم این اتفاق را هر چه زودتر تجربه کنم.

از شاهرود تا سریال نجلا

نجلا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در آبادان، خرمشهر، شادگان و تهران ساخته شده‌است. نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ سه سیما رفت. فصل دوم مجموعه نجلا در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد.

قصهٔ سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همهٔ این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود. در فصل اول سارا رسول‌زاده و در فصل دوم محیا دهقانی نقش نجلا را ایفا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *