هشتمین کاروان خدمت به بدشت رسید

به گزارش خبرنگار ندای شاهوارجوان، سید محمد رضا هاشمی در هشتمین کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهر بین مردم روستای بدشت شاهرود به میزبانی مسجد جامع این روستا با بیان اینکه حمایت از دامداران و مشاغل روستایی و عشایری اولویت دولت است تاکید داشت: افزایش ماندگاری روستاییان هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه برای کاهش مشکلات حوزه دامداران و مشاغل روستایی و عشایری حمایت‌های خوبی صورت می‌گیرد، افزود: دامداران و عشایر استان برای دریافت تسهیلات ۱۰درصدی به بانک عامل مرتبط با تسهیلات کشاورزی و روستایی مراجعه کنند.

استاندار سمنان همچنین گفت: تأمین قیر برای راه دسترسی بین مزارع روستا از محل اعتبارات بسیج تأمین خواهد شد.‌

هاشمی با بیان اینکه مطالعه تاریخ روستای بدشت نشان از تدین، دین باوری و اعتقادات قوی مردم این روستا دارد، ابراز کرد: موضوع آب شرب روستای بدشت باید ظرف مدت یک هفته تعیین تکلیف شود.

وی افزود: تعیین سرمایه گذار برای کاروانسرای روستای بدشت طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه، شورای روستا و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرف مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.‌

وی با بیان اینکه کاروانسرای قدیمی بدشت از جمله مکان‌هایی است، که می‌تواند در توسعه گردشگری و اقتصاد مردم روستا و ماندگاری مردم و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها اثرگذار باشد، افزود: طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه، شورای روستا و اداره کل میراث فرهنگی ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه مکلف به توجه ویژه و خاص به روستا و روستا نشینان هستیم، ابراز داشت: در راستای همین وظیفه ذاتی قیر برای راه دسترسی بین مزارع روستا از محل اعتبارات بسیج تأمین خواهد شد تا این اقدام بتواند خدمتی دیگر را به مردم روستاها اعطا کند.

هاشمی اضافه کرد: فرصت‌ها همچون ابر بهاری در گذرند لذا می‌ بایست کوشید تا از این فرصت‌ها نهایت بهره‌مندی و استفاده را داشت، پس انتظار می‌رود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دو روستای بدشت و سعدآباد قدر دانسته و با ارائه تسهیلات مناسب راه برای ایجاد سرمایه گذاری اقتصادی فراهم شود.

هشتمین کاروان خدمت به بدشت رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *