دخالت نمایندگان بر انتصابات در جامعه آسیب‌زا است

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا و امام جمعه موقت شاهرود گفت: برپایی آیین اربعینِ سالار شهیدان کربلا نمادی کوچک از همبستگی، وحدت، همدلی و اتحاد بین افراد و اقشار گوناگون جامعه در زمان حضور و امامت حضرت مهدی (عج) را به منصه ظهور رسانده است.

امام جمعه موقت شاهرود افزود: وسعت حماسه پیاده‌روی اربعین توسط رسانه‌های دشمنان اسلام هرگز بصورت واقعی در جهان بازتاب داده نشده است و از انعکاس دقیق زوایای مختلف آن هراس دارند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه فضای مجازی گوشه‌هایی از عظمت حضور عاشقان ولایت، عاشورا و اربعین را نمایان کرد، ادامه داد: استاندار کربلا امسال حضور۲۰ میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین از ۸۰ کشور جهان که سه و نیم میلیون آن ایرانی بودند را تایید کرد.

امام جمعه موقت شاهرود با تقدیر از تلاش‌های موکب‌داران، مسئولان ایرانی و عراقی در برپایی آیین اربعین امسال، ابراز داشت:  برنامه‌ریزی دقیق با توجه به تجربه‌های سال های گذشته برای برپایی بهتر این مراسم ضرورت دارد تا کاستی‌ها و نواقص جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: بازگشت نسبی ثبات به اقتصاد و جامعه  انتظار مردم را از ثمردهی اقدامات دولت انقلابی و مبارزه با فساد بیشتر کرد.

به گفته وی، اقدام‌های موثر این دولت مردمی و انقلابی باید در سال های گذشته و دولت‌های قبلی  انجام می شد تا مردم امضاهای طلایی و رانت‌های آزاردهنده را شاهد نباشند.

امام جمعه موقت شاهرود گفت: هرچند دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی شبانه روزی برای کمرنگ جلوه دادن اقدام‌های انقلابی دولت بی وقفه تلاش می‌کنند تا هوشیاری مردم همیشه در صحنه توطئه‌ها را نقش برآب و حمایت از دولت خدمتگزار را سرانجام می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *