هادی مهرانفر در انتخابات خانه اصناف شهرستان شاهرود با ۲۰ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس منصوب شد.
به گزارش خبرنگار ندای شاهوار، هادی مهرانفر ضمن قدر دانی از اعضای هیئت رئیسه قبلی در اتاق اصناف که به مشکلات اتحادیه ها رسیدگی و پاسخگوی مشکلات مردم بودند، گفت: انتخابات اتاق اصناف شاهرود اتفاق خوبی بود که توسط روئسای اتحادیه های شهرستان شاهرود با حضور ۱۰۰ درصد انجام شد و این حضور پررنگ نشان از نقش و جایگاه بالای کسبه در جامعه دارد.
مهرانفر عنوان کرد: خوشبختانه با انتخاب قاطع اتحادیه ها هیئت مدیره یک دست و همسو انتخاب شد و بنده به عنوان خادم اصناف که سال ها در این زمینه فعالیت دارم، این اتفاق را نقطه ای برای روزهای خوب صاحبان کسب و کار شاهرود تلقی می کنم.
مهرانفر همچنین با اشاره به اولویت برنامه های هیئت مدیره جدید اتاق اصناف که پیگیری مصوبات هیئت مدیره قبلی خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که با تعامل بین اعضای هیئت مدیره و اتحادیه ها به سمت رفع مشکلات این قشر موثر در جامعه گام برداریم.
وی خاطر نشان شد: مردم کسبه را امین و محرم خود می دانند و به راحتی مشکلات خود مثلا دغدغه اقتصادی و معیشتی را برای کسبه بیان می کنند و از آنجا که صنوف از جنس مردم هستند می توانیم در این فرصت خدمت صدای کف جامعه برای مسئولان شویم.
هادی مهرانفر در پایان گفت: متاسفانه در سال های اخیر بین کسبه و مسئولان فاصله بوجود آمده است که تلاش می شود این فاصله را که به ضرر مردم است کمتر کنیم.

همچنین در حاشیه گفتگو با رئیس اتاق اصناف به گفتگو با برخی روسای اتحادیه ها و هیت رئیسه اتاق اصناف پرداختیم :
رحیمی رئیس صنف نانوایان با بیان اینکه انتخابات اتاق اصناف در گرید خیلی خوبی برگزار شد، گفت: بین اعضای هیئت مدیره جدید همدلی وجود دارد که در رفع مشکلات اصناف و جامعه تاثیر بالایی دارد.
مهدی حاج هاشمی عضو دیگر هیئت مدیره و رئیس صنف کفاشان با قدردانی از زحمات هیئت مدیران اصناف گذشته به اتحاد اعضای جدید تاکید و افزود: این وحدت همیشه باید به نفع مردم و کسبه باشد.
مجید بیگی نایب رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه قنادان، ضمن تکریم از هیئت قبلی و تبریک به اعضای جدید از مسئولان برای مشکلات عدیده اصناف خواستار همکاری شد.
بیگی یکی از مشکلات شهر شاهرود را رشد بی رویه فروشگاه های زنجیره ای دانست و افزود: ۱۲هزار کاسب در شاهرود فعالیت دارند و با این شرایط اقتصادی هر روز ضعیف تر می شوند، اما فروشگاه های زنجیره ای نقدینگی را به تهران انتقال می دهند و امیدارم با همکاری مسئولان و توجه به این امر رفع دلواپسی کسبه کوچک محقق شود.
در پایان ابراهیم عامری عضو هیئت رئیسه دوره گذشته و جدید اتاق اصناف و نیز رئیس اتحادیه بارفروشان ضمن اشاره به انتخابات پرشور اتاق اصناف شاهرود که نشان از تحول خواهی اتحادیه های شهرستان بود، اعضای جدید را جوان، همفکر و اخلاق مدار توصیف کرد.که نشان از تحول خواهی اتحادیه های شهرستان بود، اعضای جدید را جوان، همفکر و اخلاق مدار توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *