استاندار سمنان با بیان اینکه، سیاست دولت در استان رونق تولید است، گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم یک مورد تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی را در استان نداشتیم.
به گزارش خبرنگار ندای شاهوار سید محمدرضا هاشمی در نشست رفع موانع و رونق تولید سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم یک مورد تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی را هم در استان سمنان نداشتیم.
وی با بیان اینکه علاوه بر اقدام در راستای عدم تعطیلی واحدهای صنعتی، تلاش کرده تا شاهد افزایش ظرفیت تولیدی در واحدهای صنعتی استان سمنان باشیم، ادامه داد: ما دغدغه‌ای برای ایجاد اشتغال در استان سمنان نداریم و مهمترین دغدغه‌ی ما کمبود شدید آب است.
هاشمی با بیان اینکه جلسات گفتگوی بخش خصوصی و دولت از مهمترین و کاربردی‌ترین جلسات استان سمنان است، گفت: در طی یکسال گذشته، استان سمنان ۵۲درصد رشد در حوزه صادرات داشته است.
استاندار سمنان تصریح کرد: به زودی بانک اطلاعاتی هم استانی‌های مقیم خارج از کشور ایجاد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم همایش سرمایه گذاران مقیم در خارج از کشور را در استان سمنان برگزار کنیم.
سیدمحمدرضا هاشمی با تاکید به اینکه اعتبارات تبصره ۱۸ تا کنون ۹۸ درصد جذب شده، ذکر کرد: قطعاً این میزان به ۱۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

۱ دیدگاه برای “در سال جاری هیچ کارخانه تولیدی در استان راکد نشد”
  1. سلام
    ۴ فرزند دارم شیر خشک گیرم نمیاد
    یارانه ندارن
    بیمه نیستند
    در نشست جلسه اخیرا مشکلات مطرح شد
    ولی جوابگو نبودند
    از شورای شهر شکایت دارم
    میگن مدرک داری بیا جلو
    این انصافه
    شرافتا مطالب رو ب گوش برسانید
    سپاس گذارم از رسانه خوب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *