فرماندار شاهرود بیان کرد: در دهه فجر ۲۴پروژه در شهرستان شاهرود با اعتبار ۵۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد‌‌ به گزارش ندای شاهوار جوان، ابوطالب جلالی با بیان اینکه ۲۴ طرح در دهه فجر در شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد، افزود: اعتبار این طرح ها ۵۱۵ میلیارد تومان است.

 وی با بیان اینکه از این تعداد طرح یک پروژه اقتصادی و مابقی عمرانی بودند، ادامه داد: اعتبار تنها پروژه اقتصادی شاهرود که در دهه فجر کلنگ زنی شد، یک صد و ۵۰میلیون تومان بود. فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۲۰ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۸۵ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح انجام می شود، تصریح کرد: ۹ طرح از این تعداد متعلق به جهاد کشاورزی، شش طرح صنعت معدن تجارت و پنج طرح سهم میراث فرهنگی بود. جلالی با بیان اینکه در دهه فجر ۱۰ پروژه عمرانی توسط دهیاری های شهرستان افتتاح شد، ادامه داد: در مجموع یک صد و ۶۳طرح عمرانی با اعتبار۴۲۷ میلیارد و ۳۵۰میلیون به بهره برداری رسید، که بیشترین این طرح‌ها متعلق به شهرداری‌ها، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، راه آهن بود.

 وی درباره شاخص‌ترین طرح‌های افتتاح شده توضیح داد: ۳۰ طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون در بخش مسکن و راه روستایی در زمره مهمترین طرح‌های دهه فجر شهرستان شاهرود قرار گرفت.

 جلالی ذکر کرد: همچنین شهرداری شاهرود ۴۰ پروژه داشت. فرماندار شاهرود با بیان اینکه چهار طرح امور عشایری با اعتبار پنج میلیارد و ۴۶۱ میلیون در دهه فجر به بهره برداری رسید، عنوان کرد: در این ایام همچنین هشت طرح کمیته امداد امام (ره) با اعتبار پنج میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان افتتاح شد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *