فرماندار میامی با بیان اینکه به برکت دولت سیزدهم اعتبارات روستاها افزایش یافته است، گفت: این مهم در توسعه و آبادانی روستاهای میامی بسیار تاثیرگذار است.

 علیرضا آشوری در گفتگو با خبرنگار ندای شاهوار جوان” با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات و برنامه‌های خوبی در حال انجام است، افزود: در این دولت اعتبارات حوزه روستایی افزایش داشته که می‌تواند ضمن امیدآفرینی، ارتقا نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی و گردشگری را برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به همراه داشته باشد.

 وی ضمن بیان اینکه افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی و کارخانه خوراک دام با ظرفیت ۷۰ هزار تن نهاده دامی از برکات انقلاب است، افزود: در بخش کالپوش نیز قیر قابل توجه و همچنین جداول بسیاری در اختیار دهیاری‌ها قرار داده شده است که می‌تواند منجر به آبادانی و توسعه روستاهای این بخش شود.

 فرماندار میامی با اشاره به اینکه امروز بالاترین دستاورد ایران و انقلاب در منطقه داشتن امنیت است، ادامه داد: امروز با وجود ناآرامی در برخی کشورهای منطقه، ایران مانند نگینی در منطقه می‌درخشد و باید ذکر کرد که علت برگزاری جشن‌های دهه فجر بر این باب است که به واسطه انقلاب توانستیم بر سرنوشت خودمان حاکم باشیم.

 آشوری تصریح کرد: امام راحل خط و مشی انقلاب را بر دوپایه اسلام و مردم بنا کرده است و قاب کشور ایران اسلام است که با حضور همیشه در صحنه مردم انقلاب و اسلام تداوم پیدا کرد و بعد از گذشت ۴۴ سال مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.

 وی با تاکید بر اینکه نمونه کامل مردمی بودن انقلاب بسیج و انتخابات است و همه مردم سرنوشت خودشان را تعیین می‌کنند، افزود: ایام دهه فجر فرصتی برای مدیران منطقه که دستاورد انقلاب را به نسل جوان بیان کنند که همان تحقق جهاد تبیین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *