امام جمعه میامی با بیان اینکه درس بزرگ دفاع مقدس برای مسئولان ما این است که حق ندارند بهانه تراشی کنند، گفت: مسئولان باید با تمام وجود برای رفع مشکلات مردم کار کنند.

حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه میامی به میزبانی مسجد جامع ضمن اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: دفاع مقدس برای مسئولان و مردم گنجینه ناتمام در زمینه اداره کشور در هر شرایطی است زیرا بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته‌ترین نمونه‌های مدیریت بحرانی‌ترین شرایط از جمله ویژگی‌های دفاع مقدس بود.

امام جمعه میامی رشد و استحکام و تفکر مقاومت در کشورمان را دیگر دستاورد دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس هم ارتش و هم سپاه و بسیج و نیروی انتظامی پای کار بود این نشان می‌دهد که همه همدل بودند و با تمام وجود در میدان حضور داشتند.

عزیزی با بیان اینکه درس بزرگ دوران دفاع مقدس برای مسئولان ما این است که به هیچ وجه نباید بهانه تراشی کرد، گفت: ملت ما با دست خالی در دوران دفاع مقدس با ۶۰ کشور دنیا جنگیدند و ما امروز حق نداریم بهانه تراشی کنیم چرا که امروز هم امنیت، هم پول و هم آرامش داریم.

وی افزود: باید برای این مردم مظلوم کار کرد این مردم همان مردمی هستند که هشت سال در دوران دفاع مقدس خون دادند لذا نباید بهانه‌جویی ها مانند فقدان بودجه را در مقابل خواست مردم مطرح کرد امروز باید مسئولان برای مردم کار کنند زیرا خواستن توانستن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *