مرتضی ایزدی فرد رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در بازدید از هلدینگ طب پلاستیک رئیس دانشگاه طب پلاستیک با بیان اینکه همکاری با هلدینگ بزرگ طب پلاستیک در شهرستان شاهرود یک افتخار است، افزود: استفاده از نیروی بومی این شرکت امتیازی برای شهرستان است.

 مرتضی ایزدی فر” در گفتگو با خبرنگار ندای شاهوار در بازدید از هلدینگ طب پلاستیک با بیان اینکه همکاری آموزشی و پژوهشی در کنار مجموعه طب پلاستیک نوین و بازدید از تولیدات برای دانشجویان جذابیت دارد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت مجموعه طب پلاستیک برای آموزش دانشجویان و بازدید مرتبط با درس بسیار موثر است و شرکت طب پلاستیک نیز می تواند از مجموعه دانشگاه در حوزه آموزش و تحقیق بهره گیری کند.

 وی به بورسیه ۵۰ نفر در سال تحصیلی۴۰۲ و ۹۰ نفر در سال ۴۰۳ اشاره و افزود: این افراد جذب طب پلاستیک خواهند شد و همچنین دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا که دغدغه کار بعد از فارغ التحصیلی را دارند نیز می توانند از ظرفیت شرکت طب بهره مند شوند.

 ایزدی فر با بیان اینکه شرکت طب پلاستیک یک افتخار برای شهرستان محسوب می شود، تصریح کرد: برخی دانشجوها در بازدید از تولیدات بخصوص در بخش کودک و خانواده غافلگیر می شوند و اگر به برند توجه نکنیم، می توان گفت کیفیت در سطح محصولات خارجی است.

محمد رشیدی مدیر کارخانه طب پلاستیک نیز در نشست هم اندیشی که در حاشیه این بازدید برگزار شد گفت: هلدینگ بزرگ طب پلاستیک دارای گواهینامه های ایزو، سیب سلامت، چندین نوبت به عنوان صادرکننده نمونه، واحد نمونه کشوری، اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، واحد صنعتی نمونه دانش بنیان و چندین گواهینامه بین المللی و بازرگانی است.

 مجموعه طب پلاستیک نوین در راستای مسیولیت های اجتماعی فعالیت های بسیاری داشته کمپین محافظت از منابع آبی، تقدیر از کادر درمان و تجهیز کمبودهای این حوزه، مساعدت به اقشار کم درآمد بخصوص در ایام کرونا، ایجاد زیرساخت راه های بین روستایی و دهها اقدام دیگر از جمله خدمات این شرکت است.

 اکثر محصولات تولیدی طب پلاستیک استاندارد های بین المللی را دارد علاوه بر اینکه کارخانه توانسته استاندارد بین المللی از کشور آلمان اخذ کند و این استاندارد برای شرکت هایی است که مواد غذایی تولید می کنند، اما شرکت طب پلاستیک بنا به استانداردها و اولویت هایی که برای مشتری در نظر داشته آن استاندارد را کسب کرده است.

 دغدغه اصلی مجموعه طب پلاستیک همواره سلامت و ارتقا ذائقه مصرف کننده است به همین منظور تمام موادی که برای تولید محصولات در نظر گرفته می شود حتی محصولات رنگی، خالص و دارای بالاترین استاندارد های بهداشتی است.

Bottom of Form

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *