مدیر مسکن شهرسازی شهرستان شاهرود با بیان اینکه مشکلات حقوقی که باعث توقف پروژه سنگسر مسکن مهر شده بود رفع شده، افزود: این پروژه بعد از ۱۲ سال در شاهرود تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

حسین نادعلی با اشاره به اینکه پروژه سنگسر پس از ۱۲ سال تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد، ادامه داد: سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته طی دو سال اخیر با دستور وزیر راه و شهرسازی و اخذ پیمانکار و ظرفیت صندوق ملی مسکن این پروژه مجدد آغاز به کار کرده است.

 نادعلی توقف ساخت این پروژه را مشکلات حقوقی دانست و تاکید کرد: اکنون مشکلات حقوقی رفع و پیمانکار جدید قول داده طی دو ماه آینده ۲ بلوک را تحویل متقاضیان بدهد.

 وی با بیان اینکه مابقی بلوک‌ها طی قرار داد در شش ماه آینده ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود، افزود: با این اقدام یک صد و ۱۲ واحد باقی مانده تکمیل و پرونده مسکن مهر شاهرود بسته خواهد شد. مدیر مسکن و شهرسازی شهرستان با بیان قرارداد با پیمانکار جدید به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به مدت ۱۰ ماه بسته شده است، ادامه داد: با تکمیل و تحویل این بلوک ها پرونده ۳۳۶واحدی سنگسر بسته می شود.

 وی افزود: متقاضیان باید بدهی خود را پرداخت کنند تا بتوانیم واحدها را در اسرع وقت تکمیل و تحویل دهیم.

حسین نادعلی همچنین به نصب آسانسورهای باقیمانده در بلوک های مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده به زودی، خرید تجهیزات و نصب آسانسورها انجام می شود و بلوک هایی که بدهکاری به مسکن و شهرسازی نداشته باشند در اولویت نصب قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *