ارائه خدمات درمانی به بیش از ۳۴ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

جلسه کمیته بررسی خدمات نوروزی مدیریت درمان استان سمنان صبح چهارشنبه با حضور مدیر درمان استان و مسئولین ذیربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان؛ دکتر محمدکاظم امیدیان صبح چهارشنبه در جلسه کمیته بررسی خدمات نوروزی استان با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تمامی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی در سطح استان فعال بوده و به صورت مستمر و بدون وقفه به مراجعین خدمات ارائه نموده اند.
وی در تشریح خدمات ارائه شده به بیمه شدگان در ایام تعطیلات ابتدای سال اظهار داشت: در طی این مدت ۲۱ نوزاد در بیمارستان شفا متولد و ۳۲۴ بیمار نیز از خدمات بستری در بخش های مختلف بیمارستان شفا بهره منده شده اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کادر درمان در رسیدگی و مداوای بیماران گفت: از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۱۱ عمل جراحی اورژانسی در بیمارستان شفا سمنان انجام شده است. وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص و دندانپزشکان در نیمه دوم تعطیلات در مراکز تامین اجتماعی بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در این مدت ۴۳۴ خدمت دندانپزشکی و ۷۲۲ ویزیت توسط پزشکان متخصص ارائه شده است.
دکتر امیدیان با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد مراکز درمانی به جهت اهمیت کار این گروه خدمات رسان گفت: در طرح نوروزی مدیریت درمان استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ روند خدمت رسانی به بیمه شدگان بصورت مستقیم و غیرمستقیم توسط تیم های نظارتی ستاد سمنان پایش شده و با توجه به شرایط مرکز، نواقص احتمالی موجود به سرعت مورد بررسی و رفع قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *