فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی باند سرقت مسلحانه احشام و دستگیری عامل اصلی این سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی کریمی از شناسایی باند سرقت مسلحانه احشام و دستگیری عامل اصلی این سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود خبر داد و بیان کرد: بامداد چهاردهم تیرماه یک مورد سرقت مسلحانه احشام در حوالی یکی از روستاهای بخش بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران و بررسی صحنه مشخص شد شش سارق با یک قبضه سلاح شکاری و چاقو به یک واحد دامداری در حاشیه جاده وارد شده و با بستن دست و پای نگهبان تعداد ۶۲ رأس دام سبک را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به حساسیت موضوع از تشکیل تیم‌های ویژه پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و افزود: با اقدامات شبانه روزی در نهایت عاملان سرقت که اهل و ساکن یکی ازاستان‌های همجوار بودند شناسایی شده و با اخذ نیابت قضائی واعزام اکیپ‌های ویژه دستگیری، عامل اصلی سرقت در مخفیگاهش دستگیر شد.

کریمی از انتقال متهم به شاهرود و بازجویی‌های تخصصی از این فرد سابقه دار سخن گفت و بیان داشت: متهم در نهایت به سرقت مذکور با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف و همه نفرات دخیل در این پرونده شناسایی و تلاش درجهت دستگیری آنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *