به گزارش خبرنگار ندای شاهوار” به نقل از روابط عمومی توزیع برق منطقه ای سید محمد حسینی نژاد از ۶۲۵میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی شبکه روستایی استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 حسینی نژاد بیان کرد: اجرای طرح ها با اهدافی شامل تعویض پایه های فرسوده، اصلاح شبکه روشنایی معابر، تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ، توسعه شبکه برای تامین برق متقاضیان در سال ۱۴۰۱ به انجام رسیده است.

 وی تصریح کرد: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته توسط واحدهای اجرایی این شرکت در سطح استان سمنان، اصلاح و تبدیل یک صد و ۹۰ هزار متر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، نصب یک دستگاه اتوبوستر، تعویض و جابه جایی یک هزار و پانصد و هفتاد اصله پایه برق، اصلاح و نصب ۲۲ ایستگاه هوایی توزیع برق و دایر نمودن و بهینه سازی ۴۸ هزار متر شبکه اعم از فشارمتوسط و فشارضعیف بوده است.

 حسینی نژاد با اشاره به اینکه طرح بهارستان به صورت جامع از سوی شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برنامه ریزی و توسط شرکت های توزیع برق استانی به انجام رسیده است، افزود: اجرای این طرح طی برنامه پنج ساله به منظور بهبود شاخص های کیفی خدمات توزیع برق و افزایش رضایت مندی مردم ساکن روستاها طرح ریزی شده است.

 حسینی نژاد تصریح‌کرد: سرمایه گذاری صورت پذیرفته برای بهسازی شبکه روستایی استان در سال گذشته ۶۲۵ میلیارد ریال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *