شهردار شاهرود با بیان اینکه در دو سال گذشته ۱۹۰ طرح عمرانی برای مدیریت شهری تعریف شده است، افزود: به عبارتی در هر چهار روز یک طرح برنامه‌ریزی شد.

 به گزارش خبرنگار ندای شاهوار” محسن احمدی در نشست خبری و ارائه عملکرد دو ساله شهرداری شاهرود در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: میدان نماز، نخلستان، خلبان شهید دامغانی، شهدای لبنان، گل رز، طاهری، ورزش و شهرک گلها به همت کارکنان شهرداری شاهرود در این دو سال اجرا شد.

 وی با اشاره به اینکه چهار هزار و یکصد تابلو ترافیکی در سطح شهر نصب شد، بیان کرد: ۱۳۵۰ متر مربع بنر آموزش ترافیکی نیز در سطح شهر نصب شد.

 وی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۱۳ میدان این شهر اصلاح هندسی شد، افزود: میدان‌های کارگر، نهم دی، شهرک توحیدی، شهرک امام (ره)، بهارستان، حسینی و امام حسین (ع) از جمله طرح‌های اصلاحی بود. شهردار شاهرود با بیان اینکه ۵۱ هزار متر مربع جدول‌های سطح شهر رنگ آمیزی شد، افزود: ۲۴۵ هزار متر خط کشی رنگ سرد نیز از اقدامات مدیریت شهری در دوسال گذشته بود.

 شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ۲۷ دور برگردان نیز در این دو سال ساخته شد، ذکر کرد: ۷۳ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت تولید و برای لکه‌گیری و روکش در سطح خیابان‌ها، بلوارها، معابر و کوچه‌ها استفاده شد.

 محسن احمدی با بیان اینکه ۵۹ هزار و ۴۵۰ متر جدول‌گذاری انجام شده است؛ افزود: ۵۳۰۰ متر مربع سنگ فرش پیاده‌روها در سه ناحیه شهرداری اجرا شد.

 احمدی از ساخت و بهسازی ۳۶ چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری‌ سطح شهر خبر داد و گفت: طی ۲ سال گذشته ۲۳ غرفه در بازارچه‌های فصلی برپا شد.

 وی به انجام ۴۳۲۰ سرویس عملیات نخاله‌برداری اشاره و ادامه داد: ۴۳ هزار و ۲۰۰ تن نخاله در این دو سال از سطح شهر جمع‌آوری و انتقال یافت.

 محسن احمدی عنوان کرد: ۳۱ هزار و ۹۸۰ متر حفاری به منظور اجرای طرح‌های روشنایی معابر، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی انجام شد و ۴۴ هزار ۷۱۵ متر کابل کشی و ۱۲۲ تابلو برق این روشنایی‌ها نصب شد.

 احمدی یادآور شد: برای خرید تجهیزات و لوازم روشنایی ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۱۴۹۴ پایه روشنایی سه تا ۱۱ متر نیز انجام شد.

 احمدی از انجام ۶۰ کیلومتر پیاده‌رو سازی در ۲ سال خبر داد و افزود: سالانه به طور میانگین ۳۰ کیلومتر پیاده‌رو سازی در دستور کار است.

 احمدی با بیان اینکه میانگین سرانه فضای سبز در کشور برای هر نفر هفت تا ۱۲ متر است، بیان کرد: این میانگین برای هر فرد شاهرودی حدود ۲۲ مترمربع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *