گزارش میدانی خبرنگار ندای شاهوار از ساخت پروژه جهش مسکن ملی با پیمانکاری ستاد اجرایی فرمان امام مرتضی شعاعی نماینده ستاد اجرایی فرمان امام می­گوید: این پروژه ۴۵ بلوک و هر کدام ۱۶ واحد است، قرارداد اولیه ۶۹۰ واحد بوده است؛ اما به ۷۲۰ واحد رسید، این پروژه تا آبان سال جاری ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تسهیلات بانکی در آبان ماه دریافت شد و تأکید می­شود با به‌روزرسانی حساب­ها پیشرفت چشمگیری را شاهد خواهیم بود و تا پایان سال اسکلت به پایان می­رسد. قرارداد تحویل ۲۴ ماه است، اما به دلیل دیرکرد بانک در پرداخت تسهیلات احتمالاً چند ماه اختلاف در تحویل نهایی داشته باشیم که سعی می­شود به حداقل برسد. تمام بلوک­ها دارای آسانسور و پارکینگ است. قرارداد تمام ۷۲۰ متقاضی منعقد شده و تا کنون ۷۰درصد متقاضیان یک صد و ۵۰ میلیون تومان پرداخت کرده­اند و امید می­رود ۳۰درصد باقیمانده نیز در پرداخت تسریع کنند.

تحویل پروژه ۵۱۶ واحدی شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن (تعاونی مسکن لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار) در دهه فجر سال جاری

 مجید مجیدی پیمانکار این پروژه از تکمیل و تحویل ۵۱۶ واحدی شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن در دهه فجر سال جاری خبر داد. مجیدی بیان کرد عملیات اجرایی این پروژه از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ شروع شده و اکنون ۷۵درصد پیشرفت داشته است. وی با بیان اینکه این واحدها دارای پارکینگ، انباری و آسانسور است، افزود: تمام متقاضیان تاکنون پرداخت­های خود را بروز انجام داده­اند. مجیدی در پایان افزود: تمام نیروهای مشغول در ساخت این پروژه بومی می­باشند.

قرارگاه امام حسن نیز به عنوان کارگزار در جهش مسکن ملی عملیات ساخت ۹۲۸ واحد را در هفته دولت ۱۴۰۱ کلنگ­زنی کرده است، متأسفانه عدم ارائه تسهیلات بانکی این پروژه را دچار مشکلاتی کرده که عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در بازید آبان ماه قول رفع و پیگیری هر چه سریع­تر را به امیر زرگری نماینده شرکت ابنیه گستر شمال­شرق پیمانکار پروژه داد.

تکمیل و تحویل ۱۱۲ واحد پروژه سنگسر (مسکن بی مهر) شاهرود بعد از ۱۲ سال

 مدیرکل مسکن و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از تکمیل و تحویل ۱۱۲ واحد پروژه سنگسر باقی‌مانده از مسکن مهر به متقاضیان خبر داد. به گزارش خبرنگار ندای شاهوار امیر عمیدی در بازدید میدانی از پروژه­های باقی‌مانده مسکن مهر شاهرود، با بیان اینکه متأسفانه پروژه مسکن مهر در شاهرود با مشکلات زیادی روبرو بود، افزود: از سال ۹۸ پیگیری برای بستن و به سرانجام رسیدن مسکن مهر انجام شد. وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری­های صورت گرفته پروژه ۱۱۲ واحدی سنگسر که ساخت آن متوقف شده بود با پیمانکار جدید قرارداد منعقد شد. عمیدی با بیان اینکه در قرارداد جدید پیمانکار متعهد شد تا چهار بلوک را در دهه فجر ۱۴۰۲ تکمیل و تقدیم متقاضیان کند، تأکید کرد: تلاش می­شود که بلوک­های باقیمانده نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیانی که سال­ها در انتظار هستند تحویل داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *