این شما واین مصطفی احمدی (شاهرود)

مصطفی احمدی هستم از روز درختکاری وارد ۲۸ سالگی شدم. کارم و از جمع خانوادگی شروع کردم در سن ۶_ ۵سالگی و از ۸سالگی در کانون پرورش فکری فعالیتم آغاز شد و در ۱۰سالگی در مسابقات اذان، خلاق نمایش، احکام و سرود استانی کانون شرکت می کردم و فهمیدم در نمایش خلاق، علاقه خاصی دارم، در این گونه نمایش باید آنقدر توانایی داشته باشی که در ۱۰دقیقه یک داستان را بخوانی، بفهمی و اجرا کنی و این در سن پایین تقویت کننده است.از همان مسابقات استارت کار زده شد و با وجود این که گوشی یا ارتباطی فراهم نبود، اما چند نفری دور هم جمع می شدیم و اجرا می کردیم و با پول خودمان پذیرایی می خریدیم و یک روز را اجرای با تماشاگر انجام می دادیم.

اول راهنمایی یکی از مدارس کار کمدی می خواستند، من و دوتا از بچه ها رفتیم از آن جا استیج شهر و اجرای تک نفره آیتم کمدی، میان پردازی شروع شد کم سن بودم و از پشت صحنه می نداختنم بیرون و قبول نمی کردند که من یک اجرا کننده هستم. در جشن و جنگ های  ارگان ها و عموم اجرا می کردم و استقبال خوبی می دیدم و تا الان زندگی من اینجوری تامین شده، برای درس وقت کم اوردم و لیسانسم ۱۶ترم طول کشید. سال ۹۵ در کلاس های امید کربلایی زاده شرکت و مقام سوم را کسب کردم، کلاس بازیگری استاد منوچهر هادی را گذراندم از همان سال وارد صدا و سیمای ملی و استانی شدم.

بازی در یک تله فیلم استان سمنان، شبکه سلامت، زمانی برای خندیدن و امسال برنامه خندوانه و رادیو صبا را در روزومه دارم.

به نظرم طنز در استان چون درآمد محدودی دارد خیلی علاقه به کار کم و قطعا رقابت نیز از بین می رود و اداره ارشاد استان می تواند با برگزاری مسابقات عرصه را فراهم سازند برای رشد و شکوفایی طنزپردازان و کمدین ها، پیدا کردن علایق مردم برای خندیدن چون وقتی شناخت انجام شود سطح طنز تقویت خواهد شد، در ارشاد شاهرود شاهد این اتفاقات بودیم اما کرونا گریبان طنز را نیز گرفت.

برنامه خندوانه برای من اتفاق خوبی بود اینکه خارج از مسابقه می توانم برای این برنامه اجرا داشته باشم، با شناختی که پیش آمد پیشنهاد برای بازی در فیلم وپیشنهاد داده شد.

  در اجرای اول نقد شدم اما چون قصدم معرفی لهجه و شهرم بود و این خوب دیده شد نا امید نشدم  از تمام اساتید و بزرگانی که مرا نقد کردند سپاسگزارم که باعث شدند اجرای دوم حرفه ای تر انجام شود و بازخورد فوق العاده مثبتی داشته باشد.

به جوانان هنرمندان استان سمنان توصیه می کنم در عرصه های بزرگتر خودتان را ثابت کنید، از انتقاد خسته نشوید. من شاید لهجه شاهرودی را به خوبی بلد نباشم اما دوست داشتم اسم شهرم را بارها در خندوانه تکرار کنم و لذت ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *