امام جمعه میامی:

حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه میامی با بیان اینکه مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال جاری مسئولان هستند، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی مخاطب اصلی و اول صحبت‌های معظم‌له در تعیین شعار سال محسوب می‌شوند اما متأسفانه همیشه مسئولان به توصیه‌ها عمل نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه تورم و گرانی گلوی مردم را فشار می‌دهد، ابراز کرد: دشمنان مدام برای ما خط و نشان می‌کشند ما به مسئولان می‌گوئیم که برجام را رها کنید بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ما نیازی به شرق و غرب نداریم باید به داشته‌های خودمان تاکید کنیم تا شرایط بهبود پیدا کند لذا امیدواریم همه دستگاه‌ها همسو باشند ما اعتقاد داریم که نباید کسی چوب لای چرخ دولت بگذارد اما مسئولان هم باید به فکر معیشت و گرانی باشند همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند رونق تولید علیه گرانی و تورم است و لذا مسئولان باید از شعار دادن بکاهند و در عمل اقدام کنند.

خطیب جمعه میامی با اشاره به حضور مسافران و زائران امام رضا (ع) در این شهرستان، اظهارداشت: تمهیدات لازم در راستای تامین کالاهای اساسی صورت پذیرد و مردم در این ایام کمبود کالاها را نداشته باشند.
امام جمعه میامی گفت: دولت امسال نسبت به افزایش بی رویه برخی کالاها نظارت داشته باشد.
وی ضمن تشکر از ستاد تسهیلات سفر شهرستان اظهار داشت: رضایت مسافران و گردشگران در ایام نوروز اولویت ستاد قرار گیرد.
صفایی پور ضمن تشکر از حضور استاندار سمنان و بازدید از بازارچه ها و مکان های خدماتی سفرهای نوروزی ، تصریح کرد: تقویت بازارچه های محلی در سطح شهرستان ضرورت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *