نداشمس – خبرنگار

به گزارش خبرنگار ماهنامه ندای شاهوار جوان در نشست خبری سرهنگ محمد خوشقدم و تعدادی از اعضای بسیج اصحاب رسانه  در روز پنجشنبه در خصوص رزمایش جهادگران فاطمی در محل سپاه ناحیه شهرستان شاهرود گفت: این رزمایش با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی، در صبح شنبه هفدهم اردیبهشت در گلزار شهدای گمنام شاهرود برگزار می‌شود.

رزمایش استانی جهادگران فاطمی در شاهرود

خوشقدم با بیان اینکه پس از رزمایش، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل پیشین شهرداری شاهرود افتتاح می‌شود، بیان کرد: این نمایشگاه دارای سی غرفه است و به فروش تولیدات گروه‌های جهادی اختصاص دارد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود دیدار با ۲ خانواده شهید روحانی را از دیگر برنامه‌های این روز مسئولان استانی در شاهرود خواهد بود، بیان داشت: بازدید از دو عرصه کار جهادی نیز از دیگر برنامه های روز رزمایش است.

خوشقدم به آیین تجلیل جهادگران اشاره کرد و اضافه کرد:  نرم افزاری به همت بسیج سازندگی شهرستان شاهرود برای فروش محصولات خانگی و اقتصاد مقاومتی در استان تولید شده است، که در این برنامه از آن رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: تعدادی از مدیران کل استان سمنان نیز با حضور در روستای حسین آباد در بخش بسطام به مشکلات و مطالبات مردم روستاهای این منطقه رسیدگی می‌کنند.

فرمانده سپاه شاهرود  از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه طی هفته بسیج سازندگی در شاهرود خبر داد و افزود: جهیزیه و بسته‌های معیشتی که از ابتدای سال جاری تاکنون در سراسر شهرستان به خصوص مناطق محروم توزیع شده، در این هفته نیز ادامه خواهد داشت.

خوشقدم  با بیان اینکه تا این مرحله ۲۷۰ گروه جهادی در این شهرستان سازماندهی شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۲۰۰ گروه در طی سال برنامه های مستمر دارند.

خوشقدم کم آبی و خشکسالی را یکی از معضلات شهرستان برشمرد و اشاره کرد: پیرو این قضیه بسیج سازندگی برنامه های زیادی را در دستور کار دارد تا بتواند به رفع این مشکل در روستاها کمک کند.

مرمت و ساخت مسکن نیازمندان، مساجد و حسینیه ها، خانه های سلامت و فضاسازی مدارس تا پایان تابستان از برنامه های پیشروی بسیج سازندگی است و همه اقشار ۲۱ گانه بسیج در روز رزمایش برنامه متعددی خواهند داشت.

خوشقدم به کلینیک تخصصی صنعت یار بسیج مهندسین صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی در این کلینیک مورد بررسی و مشکلات آن‌ها از مسؤولین و دستگاه‌های مربوطه پیگیری و در راستای رفع موانع تولید تلاش شده است.

این رزمایش در ۱۷ اردیبشهت و با حضور نماینده ولی وفیقه در استان، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان و مسئولین شهرستانی و با شرکت صدها بسیجی جهادگر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *